Mezi výrobci závěsných strojů nejlepší image

Skutečnost, jak je výrobce zemědělské techniky vnímán svými zákazníky, ovlivňuje jeho postavení na trhu. Zpětnou vazbu poskytuje každoročně průzkum vnímání značky v sektoru zemědělské techniky, známý pod označením Image-Barometr. Je organizován Institutem výzkumu trhu Kleffmann Group; tato nezávislá společnost provedla dohromady 676 telefonických dotazů mezi uživateli strojů různých značek.

Dotazováni byli podnikoví manažeři a podíl podniků s rostlinnou výrobou tvořil 37 % a s živočišnou výrobou 63 %. Mohli vyjádřit svůj názor na to, jak na ně působí jednotliví výrobci zemědělské techniky. Výstupem průzkumu je index každé značky vypočtený z dotazů, ve kterých se částečně odráží samotná znalost každého z výrobců zemědělské techniky, loajalita ke značce a také její image, což má současně i vliv na celkové hodnocení značky.

Velmi dobrého výsledku dosáhla firma Amazone. Na žebříčku hodnocení firem se posunula ze šestého místa v předcházejícím roce na místo čtvrté. Zároveň se stala první firmou v pořadí, která se zabývá především výrobou závěsné techniky. Na prvních třech místech se umístili výrobci traktorů: firma Fendt (60,6 bodu), Claas (56,2 bodu) a John Deere (51,3 bodu).

Firma Amazone vyvinula tzv. „3C-Koncept“, tedy originální postup pro zvýšení výnosu pěstovaných plodin při snížení nákladů s využitím strojů Amazone. Firma nabízí vhodné stroje pro podmítku, základní zpracování půdy, výsev, hnojení i ochranu rostlin, a to včetně nejmodernějších elektronických systémů. Jejich smysluplným využitím lze zvyšovat efektivitu nasazení, kvalitu práce i pracovní komfort.*

Více informací přinese Mechanizace zemědělství 3/2015.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *