Nová strategie obchodních značek

Kverneland Group představuje novou strategii zaměřenou na sílu značek. Od března 2009 se budou výrobky společnosti Kverneland Group dodávat pod obchodními značkami Kverneland nebo Vicon.

Několik posledních obchodních akvizic posunulo společnost Kverneland Group mezi přední výrobce zemědělské techniky. Důsledkem těchto změn byl prodej výrobků pod pěti různými obchodními názvy: Accord, Kverneland, Taarup, Rau a Vicon. Cílem změny je soustředit se na méně značek, což přinese jejich vyšší atraktivitu a posílení jejich postavení na trhu. Bylo rozhodnuto transformovat pět současných značek do dvou prioritních – Kverneland a Vicon. Zachováním uvedených názvů nenaruší společnost Kverneland Group systém dvou distribučních kanálů v některých zemích.

Jasný profil
Značky Kverneland a Vicon posílí a zvýší image společnosti při prezentaci. Obchodní název Kverneland Group bude pokračovat jako značka pro zaštítění výrobních kapacit, dodavatelských služeb a poprodejních aktivit.

Přechodná doba
Přechodné značení výrobků zajistí klidný přechod od názvů původních na značky nové. Podstatou je zařazení značek Taarup a Accord pod Kverneland, zatímco značka Rau bude spojena se značkou Vicon.

Představení
Mezinárodní představení nové strategie obchodních značek proběhne na výstavě SIMA v Paříži v březnu roku 2009. Jako příprava pro sezonu 2009 bude ve Francii, u příležitosti polní výstavy Innov Agri v září 2008, představen tento nový koncept pro Francii a všechny stroje již budou značeny podle nových pravidel.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *