Za rozvojem podniku jsou požadavky zákazníků

Poskytování služeb v zemědělství je náročná činnost, která s sebou přináší mnohé výzvy. Velké zemědělské podniky vyžadují vysokou výkonnost, a i když ji dodavatel prací dokáže zajistit, tak mohou přijít ještě s dalšími nároky. Konkrétně při sklizni zrna s organizací pojezdů po pozemcích v předem připravených liniích.

Provozovat podnik služeb znamená mnohem více, než jen zvládnout odpovídat na tři sta telefonátů v průběhu běžného dne sezónní špičky; je to i otázka dalšího vývoje podniku a volby odpovídající techniky a obnovy strojového parku.

Své o tom ví manažeři firmy Agrall servis, která působí v mnoha regionech Čech, ale i na Slovensku či v Maďarsku. Těžištěm služeb stále zůstává kombajnová sklizeň zrnin. Firma má jméno díky využívání nejmodernější techniky, která je v rukou zkušených obsluh. K největším zákazníkům se řadí společnost SALIX Morava, pod níž spadají tři zemědělské podniky. Jenom v jednom podniku má Agrall servis za úkol v letošní sezóně sklidit 11 500 hektarů obilovin. Vysokými požadavky na plošnou výkonnost se netají ani další zákazník, kterým je Rolnická společnost Lesonice.

V posledním období manažeři těchto zemědělských podniků přišli s požadavky na novou technologii – chtějí, aby sklízecí mlátičky pracovaly v systému řízených pojezdů po pozemcích (zkráceně CTF). Firma Agrall servis na tyto nové nároky zareagovala. Ve spolupráci se zástupci společnosti Agrall byly nakonfigurovány nové modely sklízecích mlátiček tak, aby v systému CTF dokázaly pracovat. Na začátku června tak mohlo být předáno rovnou pět nových sklízecích mlátiček Claas Lexion do rukou firmy Agrall servis. Předání proběhlo v Banticích, přímo v sídle společnosti Agrall.*

Více informací v Mechanizaci č. 7/2017.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *