Pro zákazníky, kteří požadují těžký traktor pro tahově náročné polní práce, má Case IH ve svém sortimentu traktory Magnum. Od zahájení produkce jich továrna v americkém Racine vyrobila již více než 150 000. Postupné inovace přinesly změnu v konstrukci podvozku, plynulou převodovku CVX Drive či provedení Rowtrac s pásy na zadní nápravě. Na sklonku letošního léta se Case IH znovu pochlubil nejnovější verzí svých těžkých traktorů. Mají označení Magnum AFS Connect a inovace se dotkly především systému ovládání.
Case IH Magnum vždy platil za těžký traktor s velkým tahovým výkonem, srozumitelným ovládáním a robustní konstrukcí. Nový Magnum modelového roku 2020 výrazně posiluje v elektronice a má širší standardní i volitelnou výbavu. Case IH tak dokáže vyjít vstříc jak zákazníkům, kteří hledají silný traktor s jednoduchým ovládáním, tak i těm, kteří se s nastavováním traktoru i nářadí rádi zabývají důkladněji. Těch je podle vyjádření zástupců Case IH zhruba dvacet procent a nový Magnum AFS Connect takovým náročným uživatelům nabídne spoustu možností pro individualizaci svého traktoru.
Nový Magnum má nový design – čelní masku kapoty motoru ve stylu řady Optum CVX. Na kapotě pak již nebude uváděno označení CVX poukazující na plynulou převodovku. Podle vlastních představ si může každý zákazník u čtyř modelů Magnum 280, 310, 340 a 380 vybrat mezi převodovkou CVXDrive a PowerDrive. Pro ty, kteří požadují ještě více výkonu od standardního traktoru, je určen nový Magnum 400. Ten disponuje shodným motorem FPT Cursor 9, naladěným na maximální výkon 435 k. Magnum 340, 380 a 400 mohou být vyrobeny též ve verzi Rowtrac.*
Více informací v týdeníku Zemědělec.