08.05.2021 | 11:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Regionální zaměření je výhodou

Společnost AGROWEST a. s. je zemědělcům známa jako obchodní organizace zemědělské techniky již téměř tři desítky let. Pod vedením ředitele Ing. Ladislava Drástala spravuje sedm prodejních středisek v Plzeňském, Karlovarském a Ústeckém kraji, má stovku zaměstnanců a roční obrat převyšující 400 milionů korun.

Jak komentuje vedoucí střediska v Klatovech Josef Kroupar, společnost se od počátku zaměřuje na prodej zemědělské techniky, náhradních dílů a poskytování záručního i pozáručního servisu v ohraničeném regionu: „Jsme přesvědčeni, že pouze tak můžeme zajistit našim zákazníkům stoprocentní servis,“ říká Josef Kroupar a dodává, že díky rozmístění středisek je maximální dojezdová vzdálenost k jednotlivým zákazníkům do osmdesáti kilometrů.

Stěžejní jsou pro Agrowest především traktory, jedná se o značky Zetor, Valtra a Kubota. „Se značkou Zetor jsme spojeni od samotného vzniku naší firmy v roce 1992. Tento tradiční český výrobce nabízí stroje do výkonu 170 koní, proto jsme postupně přidali i zastoupení finské značky Valtra, jenž má v sortimentu traktory vyšších výkonových tříd až do 405 koní. Japonská Kubota se zase specializuje, kromě zemědělských, také na viniční, a především komunální traktory a traktorové sekačky. V portfoliu má navíc i závěsnou techniku, což vnímáme jako výhodu. Zákazník totiž často nepotřebuje v jednu chvíli jen traktor, ale i některý z dalších přípojných strojů. A kombinace oranžové závěsoviny za oranžovým traktorem je opravdu krásná! Značka Kubota má podle mého názoru u nás obrovský potenciál, velkou výhodou je pro naše zákazníky například pětiletá tovární záruka na všechny stroje,“ je přesvědčen vedoucí klatovského střediska.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down