Německá firma Bruhns se specializuje mimo jiné na přestavby nákladních automobilů za účelem jejich optimálního využívání v zemědělství. Je známé, že nákladní automobily mají své přednosti, které plynou z jejich celkové lepší vhodnosti k silničnímu provozu. V dopravě po silnicích jsou efektivnější, rychlejší, odvezou ve shodném čase více materiálu při nižší spotřebě paliva a vyšším komfortu pro řidiče i okolí (obyvatele měst a obcí).
Z důvodu potřeby přepravy větších objemů hmot na delší vzdálenosti roste v zemědělství poptávka po nákladních automobilech. A to stále více po verzích, modifikovaných k provozu off-road. Firma Bruhns jako specialista v oboru na základě toho rozšiřuje své výrobní prostory; v létě roku 2017 slavnostně uvede do provozu novou výrobní halu s novým, kvalifikovaným personálem.
Prodejci firmy Bruhns mohou nově využívat i možností, které jim poskytuje nový software v podobě kalkulačky pro hospodárný provoz vozidel Arocs. Aby bylo možné postavit novou kalkulačku na pevných základech, rozhodli se manažeři firmy Bruhns podrobit své vozidlo Arocs Agrotruck testu v dopravě zkušebny DLG. A to zcela v souladu s pravidly, která platí pro testování ve známém DLG PowerMix testu, jemuž se již od roku 2005 podrobily desítky traktorů různých výrobců.
Arocs absolvoval na testovacím okruhu několik jízd jak v lehké, tak i v těžké dopravě. Ačkoli očekávání odborníků se od samého začátku ubírala jasným směrem, tak výsledky každého z nich překvapily: vozidlo Arocs vykázalo o celých 23 procent nižší spotřebu paliva, než jakýkoli doposud testovaný traktor u DLG.
Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 6/2017.