Pohodlný traktor pro polní práce

Nová série JCB Fastrac 8000 byla představena nedávno a je jiná než předchozí generace. Pohon zajišťuje šestiválcový, kapalinou chlazený motor od švédského výrobce Sisu o objemu 8400 ccm splňující emisní normu Tier IV za pomoci SCR. Jmenovitý výkon 290 nebo 330 koní doplněný o plynulou převodovku dělá z JCB Fastrac nejpohodlnější traktor v jeho kategorii.

Traktor JCB Fastrac je určen především pro polní práce. Jak je již u JCB dobrým zvykem, nabízí taktéž pojezdovou rychlost až 65 km/h, kotoučové vzduchové brzdy na všech kolech, systém ABS a celorámovou konstrukci. V současné době moderních technologií ani JCB Fastrac 8000 nezůstává pozadu, a tak si ho můžeme vybavit ISOBUS zásuvkou, autopilotem s navigací od firmy Trimble či LED pracovním osvětlením.

O pohodlí obsluhy se stará centrálně klimatizovaná kabina známá ze série 4000, která nabízí dostatek místa pro obsluhu pracující po celý den na poli.

JCB Fastrac 8000 může být oproti ostatním JCB Fastracům vybaven zadními koly o šířce až 900 milimetrů, což dělá z tohoto traktoru při doplnění závaží za kabinu o hmotnosti 1500 kg a závaží vpředu do tříbodového závěsu až 1500 kg jasný polní tahač, který zvládne jakoukoliv těžkou práci. O pořádný kontakt pneumatik s podložkou se stará odpružení obou náprav – vpředu mechanické – vinutá pružina s centrálně umístěným tlumičem, zadní náprava odpružená hydropneumaticky, s možností samonivelace – vyrovnávání, které zajistí i při zvedání těžkých břemen v zadním tříbodovém závěsu stálý kontakt předních kol s podložkou a traktor se nezvedá ‘na zadní‘.

JCB Fastrac 8000 má hodně co nabídnout a v brzké době se stane na poli rovnocenným soupeřem zaběhnutým „polařům“.

Ing. Vojtěch Pivnička

PEKASS

Foto:

JCB Fastrac řady 8000 je vynikající pomocník na poli

V nadcházející době žní oceníte rychlost nové „osmičky“

Výkon motoru Sisu se pohybuje mezi 290 až 330 koňmi a je doplněný o plynulou převodovku

Nový Fastrac má prostornou, centrálně klimatizovanou, kabinu

Díky propracované ergonomii máte vše v kabině při ruce, stavitelný volant nevyjímaje

Dokonalý kontakt pneumatik s podložkou zajišťuje odpružení obou náprav

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down