S tím, jak se zvyšují objemy zásobníku zrna u sklízecích mlátiček, přichází na trh stále větší překládací návěsy. Novinkou je návěs s objemem 46 m3 na kolovém podvozku, opatřený v přední části překládacím dopravníkem o průměru 600 mm. Tento dopravník má být tak výkonný, že zvládne přeložit až dvacet krychlových metrů zrna za minutu. Překládací výška činí 5,4 m, což je dost pro nakládání všech druhů dopravní techniky. Někteří výrobci své překládací návěsy přepracovali tak, aby mohly být osazeny většími pneumatikami (o šířce 750 mm).
Zajímavou inovací je doplnění návěsu na transport řezanky (tedy s klasickým podlahovým dopravníkem) o zařízení, které zajistí mírné zvednutí přední části návěsu. To se uplatní při prosekávání porostů kukuřice, kdy se traktor s návěsem pohybují za řezačkou, a zdvižením návěsu se snižují ztráty píce úletem. A v cíli cesty se pak takový návěs také snadněji vyprazdňuje, zvláště tehdy, pokud se s ním couvá do silážního žlabu (tj. proti svahu).
Také stavební návěsy, určení k převozu těžkých materiálů, se dočkaly inovací. Nové nápravy a nová oj dovolují zvýšit celkovou dovolenou hmotnost z 22 na 24 t u dvounápravové verze, a návěs je možné obout do pneumatik o průměru ráfku až 30,5 palce. Dále přichází na trh i návěsy pro transport brambor, jejichž bočnice na levé straně má výšku pouze 1,25 m. Díky tomu se výška pádu hlíz na dno návěsu snižuje a manipulace s hlízami je šetrnější. Hydraulicky je možné postranici na levé straně o 50 cm zvýšit, zatímco na pravé straně má návěs standardní bočnici o výšce 1,75 m. Potom je takový návěs univerzálně využitelný pro transport všech druhů materiálů.