Moderní systémy pro řízení flotil jsou využitelné i u dalších řetězců techniky, nejenom při sklizňových pracích. Nachází uplatnění například i při transportu vody na pozemky k postřikovačům či dopravě kejdy nebo digestátu na pole k aplikační technice.
Díky vhodně organizované logistice zrna mezi překládacím návěsem a sklízecími mlátičkami se nechá docílit úspory paliva a disciplinovaní řidiči traktorů pak docílí i omezení zhutnění půdy. Překládací návěs také může zvládnout obsluhovat i větší počet sklízecích mlátiček, což je výhodou za situace, kdy není počet mlátiček konstantní – například jsou stroje podniku služeb doplňovány ještě stroji zemědělského podniku. Potom ovšem může vzniknout problém v oblasti komunikace pro poskytovatele služeb, protože s největší pravděpodobností bude využívat jinou frekvenci, než obsluhy mlátiček jeho zákazníka. Pro zemědělský podnik, který si objedná sklizeň zrna formou služby, to vždy znamená, že musí počítat s posílením řetězce pro odvoz zrna.
Co se týká odvozu zrna, tak již před sklizní je možné naplánovat místa, kde bude překládací návěs překládat zrno na tyto soupravy. A také to, jak se budou traktory s návěsy či přívěsy anebo nákladní automobily otáčet a kde budou pole zase opouštět. Traktor s překládacím návěsem by neměl stát do svahu, je to šetrnější vůči pohonu návěsu.
Vzhledem k velkému objemu překládacího návěsu je také důležité to, jak se odvozní soupravy na poli postaví. Nadirigovat je představuje úkol pro řidiče traktoru s překládacím vozem, ale vhodné je, aby tyto soupravy stály v řadě za sebou, bez natočení a rovně. Překládací návěs je pak plní plynule odpředu dozadu bez toho, aby u šikmo stojící soupravy musel zdlouhavě manévrovat.