Pokud je ale kolo uložené až vzadu, pak je větší podíl hmotnosti pluhu přenášen na traktor, který je účinněji dotěžován. Někteří výrobci nabízejí možnost řízení tohoto kola z kabiny traktoru, což oceňují obsluhy zvláště při manévrování na souvratích ve svažitém terénu, kde je možné pootočením opěrného kola nasměřovat pluh proti svahu.
Umístění orebních těles bočně od rámu je spolu se speciálním tvarem slupic základem vysoké průchodnosti pluhů.
Výrobci pluhů již disponují širokou nabídkou orebních těles nejrůznějších typů. Speciální typy odhrnovaček v dvojím provedení i hrudě odhrnovaček mohou být na svém nosiči fixovány pouhým zaháknutím. Díky důmyslnému zavěšení pomocí speciálně konstruovaných háčků se tyto komponenty těles nechají vyměňovat bez použití nářadí, jednoduše a rychle.
A nemusí to být jen po jejich opotřebení, ale i tehdy, když se uživatel rozhodne změnit rozložení pásků u páskových odhrnovaček. Neproduktivní čas, strávený výměnou dílů, se zkrátí na polovinu. S novým rychloupínáním lze k tělesům také podstatně snadněji a rychleji připojit podrývací trny.
Háčky jsou konstruovány tak, aby zajišťovaly pevné uchycení důležitých částí těles při orbě, v průběhu obracení pluhu i během transportu, kdy je pluh zajištěn v pozici tzv. „na motýla“. Přitom manuální vyjmutí odhrnovaček představuje jednoduchý úkon. Stejně jednoduché je i nastavení sklonu – pomocí excentru na těle. I zahrnovací límce jsou montovány přímo na odhrnovačku a podle půdních podmínek jsou variabilně nastavitelné nezávisle na tělese.