Vozidla pro zemědělství, vzniklá přestavbou nákladních automobilů, vynikají řadou originálních konstrukčních řešení. Platí to i o vozidle MultiTruck. Jeho řidič může elektronicky omezit otáčky vývodového hřídele, a nezávisle na tom pomocí pedálu akcelerátoru zvyšovat anebo snižovat pojezdovou rychlost. Kabina přitom poskytuje příjemně nízkou hladinu hluku.
MultiTruck nabízí široké možnosti výbavy hydraulickým systémem. Může disponovat dvojicí hydrogenerátorů a dvěma hydraulickými okruhy. První čerpadlo bude zásobovat olejem dva vnější hydraulické okruhy vpředu a až čtyři vzadu. Druhé čerpadlo pak obsluhuje tři další vnější hydraulické okruhy vzadu.
Dále může mít vozidlo tříbodové závěsy vzadu i vpředu i s externím ovládáním. Zvedací síla dosahuje 22 kN vpředu a 35 kN vzadu. Šikovná je možnost čelní tříbodový závěs demontovat a poté využívat upínací desku kategorie 5 například pro sněžný pluh. Pro ovládání všech hydraulických funkcí má řidič v kabině přidaný joystick – v blízkosti pravé ruky.
Pro pokud možno celoroční využití je vozidlo vybaveno řadou přípojných míst. Za kabinou před zadní nápravou je umístěna standardní sedlová spojka, díky které může MultiTruck pracovat s návěsy pro silniční tahače. Místo ní může ale být umístěna i sklopná korba s nosností 5 200 kg. Vzadu pak může MultiTruck agregovat i návěsy s ojí, která se připojuje do závěsu K-80, anebo do klasického etážového závěsu s čepem 38 milimetrů.*
Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 3/2020.