22.02.2020 | 11:02
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Dvě konstrukční novinky u dopravní techniky

Polský výrobce dopravní techniky, firma Wielton, zažívá na trzích v Evropě velký rozmach. Dopravní technika s logem velblouda je i na našich silnících a polích k vidění stále častěji. Nicméně Wielton zároveň investuje nemalé částky i do vývoje nových strojů a inovací techniky stávající. Pro rok 2020 přichází s inovacemi, díky kterým budou návěsy a přívěsy ve žlutých barvách ještě flexibilnější, spolehlivější a s vyšší přidanou hodnotou.

První informace potěší každého, kdo uvažuje o pořízení přívěsu pro přepravu balíků. Pro spolehlivý provoz disponují tyto stroje stabilním rámem z kvalitní oceli. Rám prošel změnou, doposud měl dvojici T-profilů, nyní má příčky ve tvaru trapézu. Po svaření je rám ještě opatřen povrchovou úpravou aplikací kataforézního lakování, která zajistí ochranu povrchu i na špatně přístupných místech.

Charakteristickou svařovanou konstrukci podlahy včetně krajního profilu Wielton pro rok 2020 ještě celkově zjednodušil a zdokonalil. Zatímco u soudobých přívěsů sestává podlaha ze šestnácti prvků, tak u nových modelů pouze ze čtyř. Snížením počtu svárových spojů se tuhost podlahy ještě zvýšila a docílilo se i jejího výrazného zjednodušení. Malou, ale pro praxi užitečnou změnou je nové řešení sváru podél okraje podlahy, stejně jako použití plechu na podlaze o větší tloušťce (plech čtyři milimetry a čtyři listy, doposud tři milimetry a sem listů). Podlaha má také jinak vyřešené uložení příček, které také přispívá k dalšímu zvýšení tuhosti.

Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 3/2020.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down