Někdy je zapotřebí provést další diagnostiku zemědělského stroje, aby se mohly důkladně připravit potřebné opravy. Takovou diagnostiku provést bez toho, aby musel být technik přítomný u stroje, dovoluje nástroj s názvem Service Advisor Remote, který nabízí John Deere v rámci služeb Connected Support. Poté je možné pečlivě připravovat opravu, zatímco stroj i nadále pracuje – a je i nadále pod plným dohledem. Doba, po kterou stroj nepracuje, se tak zkrátí na nezbytné minimum.
Ale jsou i jiné – lehčí – případy, kdy zákazníci John Deere mohou využívat služeb systému Connected Support. A to v případě, že potřebují novější verzi software, anebo nejsou spokojeni s výkonem svého stroje.
Možnosti využití takových systémů přiblížili v živém vstupu dealeři techniky John Deere z Francie, nacházející se ve středisku jižně od Paříže v Burgondském regionu. Mohou se připojit na obrazovku ovládacího terminálu ve sklízecí mlátičce John Deere a zkontrolovat její nastavení. Poté mohou nastavení změnit tak, aby stroj ještě lépe dosahoval požadovaných cílů – například zvýšení průchodnosti, nastavení automatického dávkování konzervantu na základě dat senzoru HarvestLab 3000 či zvýšení celkové kvality řezanky. Zrovna tak umějí pomoci svým zákazníkům s nastavením nové sklízecí mlátičky.
Dále se dealeři zmínili o tom, jakým přínosem je pro ně služba Expert Alerts – identifikuje problém ve stroji na dálku a dovoluje ihned objednat konkrétní náhradní díl. Tím se služby zákazníkům značně urychlily a zjednodušily, což je jeden z výsledků intenzivního vývoje v oblasti podpory Connected Support.*
Více informací v Mechanizaci zemědělství č. 6/2020.