03.06.2020 | 12:06
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Exkluzivní služby pro řízení podniku

Pod pojmem Connected Support se skrývá nejmodernější forma podpory uživatelů techniky John Deere na dálku. Tato podpora v sobě skrývá řadu nástrojů, které představují exkluzivní produkty tohoto výrobce pro zákazníky. Příkladem může být nástroj s názvem Service Advisor Remote, s nímž je možné provést diagnostiku stroje na dálku bez toho, aby musel být technik přítomný u stroje, anebo pak služba Expert Alerts.

Tato služba využívá vlastní algoritmy pro rozeznávání budoucích chyb a další optimalizaci činnosti stroje. Dokáže tak plně automaticky identifikovat výskyt příznaků možných technických problémů či snížení výkonu. Je-li zjištěn potenciální problém se strojem, tak systém automaticky vygeneruje tzv. Expert Alert, který je odeslán na spádové servisní středisko. Případný problém ve fungování stroje je tak zjištěn ještě dříve, než se může projevit.

Také tento systém je dále vyvíjen. John Deere již testuje verze s pokročilou inteligencí, která se z informací, získaných při praktickém nasazení techniky v různých koutech světa, umí sama učit a stále se zdokonalovat.

Tyto exkluzivní nástroje činí systém Connected Support výrobce John Deere jedinečným. Ale specifická jsou i další řešení v oblasti služby Farm Sight. John Deere již v minulosti představil systém koordinace strojů v reálném čase MachineSync. Pro letošní rok přichází MachineSync s novým způsobem fungování a je v podstatě rozdělen na dva podsystémy.

Více informací v Mechanizaci zemědělství.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down