Moderní pneumatiky pro zemědělskou techniku umožňují dosahovat velmi dobrých výsledků v přenosu výkonu motoru na podložku, ale i ve snížení negativních dopadů na strukturu půdy. Předpokladem ale je správný tlak vzduchu. Řada výrobců představila různá řešení pro snadnou změnu tlaku v pneumatikách. Na podzim 2019 tak učinila i společnost Rexroth.
Stalo se tak v souvislosti s prezentací nového systému pojezdu GFT 8150 TIS, založeném tradičně na tom, že každé kolo má svůj vlastní hydromotor. Sklizňový stroj, osazený v průběhu výroby tímto pohonem, může být zároveň i vybaven systémem pro regulaci tlaku vzduchu v pneumatikách. Ten je kompletně integrován do stroje, a to včetně ovládání, které se uskutečňuje prostřednictvím standardního terminálu.
Rovněž i u samojízdných sklizňových strojů přináší možnost centrální regulace tlaku vzduchu v pneumatikách četné výhody. Při různých režimech jízdy po silnici a po poli je možné dosahovat úspor paliva a zároveň zvýšit stabilitu stroje. Na poli se pro nižší pojezdové rychlosti může tlak vzduchu snížit, tím vzroste kontaktní plocha pneumatik s půdou a klesne měrný tlak na podložku. Snížením prokluzu se zvýší produktivita práce při snížení spotřeby paliva.
Zájemci o systém pro regulaci tlaku vzduchu v pneumatikách u sklizňového stroje byli často odkázáni na dodatečnou instalaci takového systému na rám stroje. Jednalo se ale o zdlouhavý úkon a řešení bylo náchylné k poškození.