Typickou koncepcí firmy Amazone se od roku 2010 pyšní samojízdné postřikovače Pantera. Jsou poháněny šestiválcovým motorem Deutz o výkonu 218 k. Pokud obsluha aktivuje modus ECO, hledá řídící elektronika optimální hladinu výkonu motoru podle jízdní situace a zatížení. Motor se nachází v prostoru mezi kabinou a nádrží o objemu 4500 l a splňuje emisní normu Stupeň V s využitím filtru pevných částic.
Podvozek je kapitola sama pro sebe. Díky své speciální tandemové konstrukci zaručuje nejen dobré přizpůsobení terénu, ale též i dobrou stabilitu stroje ve svahu. Hydropneumatické odpružení má úrovňovou regulaci a zvyšuje komfort řidiče i přenos rázů na ramena.
Při přejíždění umělých překážek se na samotný rám samojízdného postřikovače Pantera a kabinu přenáší jen minimum rázů a vibrací. Ty jsou navíc eliminovány systémem vedení ramen, která jsou za jízdy zcela bez výkyvů. Minimální kmitání ramen je dáno též jejich konstrukcí: vnitřní kloub znemožňuje předozadní kmitání a svou roli hraje též přídavné hydraulické ovládání. Jednotlivé části ramen jsou spojeny kónickými klouby, které nedovolují žádnou vůli. Okrajové části ramen jsou vyrobeny z hliníku, čímž se zajišťuje snížení hmotnosti. Výsledkem je účinná minimalizace výskytu chyb při provádění postřiků.
Podvozek Pantery má sériově automatické přestavování rozchodu kol v intervalu od 1,8 do 2,25 m. Zároveň má tento postřikovač světlou výšku na úrovni 1,2 m. Aby možnosti přizpůsobení různým plodinám byly ještě širší, vyrábí se Pantera 4502-H, kde přídavné pístnice na kolech umožňují zvednutí podvozku a dosažení světlosti až na úrovni 1,7 m. Aplikační výška ramen se pak zvedne na rovné tři metry.