Jedním ze zajímavých modelů v minulosti pásových tahačů Case IH Quadtrac je model STX485. Byl poháněný motorem Iveco, poprvé vybaveným dvojicí turbodmychadel a turbokompoudní technologií.
První konvenční turbodmychadlo sloužilo ke kompresi nasávaného vzduchu, a to druhé chytře využívalo proud výfukových plynů od prvního turbodmychadla. Kinetická energie od druhého turbodmychadla byla přenášena na klikovou hřídel motoru – prostřednictvím sady redukčních převodů a hydrodynamické spojky. Druhé turbodmychadlo díky přídavnému využití energie výfukových plynů k pohonu traktoru zvýšilo výkon motoru až o 8 % a snížilo spotřebu paliva až o 5 %. Maximální efekt tato technologie přinášela při vyšších otáčkách motoru po dlouhou dobu, což je u tahačů pro těžké polní práce jejich denní chleba.
Na začátku roku 2007 Case IH provedl opět změny. Traktory řady Steiger prošly updatováním – z označení modelu na kapotě zmizela zkratka STX a nulu v označení vystřídala číslice „5“. Steiger 535, uvedený na trh také v roce 2007, měl šestiválcový motor s největším zdvihovým objemem v historii této řady vůbec – patnáct litrů. Nicméně nová generace tahačů se vyznačovala zvýšením efektivity využívání paliva, také díky snížení jmenovitých otáček a novému ventilátoru s vyšší účinností.
Pro spolehlivé fungování při dlouhodobém nasazení se širokozáběrovými půdozpracujícími a secími stroji při zvýšeném výkonu motoru byly traktory Steiger osazeny zesíleným, těžkým spodním závěsem. A pro zvýšení preciznosti práce a snížení nároků obsluhy traktorů na koncentraci bylo možné traktory již v průběhu výroby vybavit plně integrovaným systémem automatického řízení podle GPS Case IH AccuGuide.*