Ke konci roku 2020 končí strategie Fendt 2020. Z celkového pohledu společnosti Fendt byla velice úspěšná, i když plánovaný celkový počet vyrobených traktorů 20 000 kusů nebyl zcela naplněn – hlavně kvůli koronavirové krizi (postižení dodavatelských řetězců).
Christoph Gröblinghoff na Tiskové konferenci řekl: „V úzké spolupráci s koncernem Agco Fendt aktuálně pracuje na nástupci dosavadní strategie. Naším cílem je další rozvoj značky Fendt směrem ke globálnímu, digitálnímu výrobci s uceleným sortimentem zemědělské techniky. V rámci globalizační iniciativy jsou důležité trhy Severní Ameriky, Brazílie, Austrálie a Nového Zélandu. Vývoj digitálních produktů a služeb, jako je například FendtONE, stejně jako pokračující digitalizace obchodních procesů, jsou pro optimalizaci a dokumentaci zemědělských procesů stále důležitější. Nová strategie získává na důležitosti také díky udržitelnosti zemědělské výroby.“
Takovým příkladem moderní technologie je nová platforma FendtONE, která spojuje vnitřní palubní svět s vnějším a terminál stroje s chytrým zařízením – kdekoliv a kdykoliv. Podařilo se spojit důvěrně známé práce na poli s úkoly jako je plánování prací a správa dat, které se vykonávají běžně v kanceláři.