Tandemový podvozek samojízdného postřikovače Amazone Pantera přímo vychází z principu boogie nápravy: kola na každé straně jsou spojena obloukovitým nosníkem, a uprostřed podvozku jsou oba nosníky příčně spojeny teleskopickým válcem.
Díky tomuto řešení se může podvozek za jízdy kývat v podélném směru – podobně jako boogie náprava u lesních strojů. A stejně tak přináší významnou výhodu: pokud kolo vjede do terénní prohlubně, rám se středově uloženým bodem otáčení změní svou polohu jen o polovinu hloubky prohlubně. Každé kolo je navíc vybaveno nezávislým odpružením.
Samotný efekt takto propracovaného podvozku nejlépe pocítí každý zájemce v kabině. I redakce měla možnost svezení v postřikovači. Za jízdy rychlostí až 20 km/h v kolejových řádcích porostu pěkně zapojené ozimé pšenice nebyly znát žádné otřesy. Příjemná je také nízká úroveň hluku, která ve spojení s vyspělou ergonomií ovládání stroje vytváří dobré podmínky pro dlouhé směny. Ty si lze ještě usnadnit zapnutím automatické navigace podle GPS (Amazone dává na výběr z několika značek navigací) a při práci v noci je pak možné kontrolovat ramena a postřikové kužele díky jejich osvětlení. Případně lze na pozemek zakreslit navigační linie předem na počítači, přenést je pomocí USB disku do postřikovače a ten potom se bude umět automaticky i otáčet na souvratích. V náhledu na pozemek je také možné si ukládat do paměti případný výskyt překážek na poli.