Další novinkou, která je ale již nyní dostupná pro postřikovače Horsch, je systém pulzních trysek. Každá tryska má v sobě váleček, který se vertikálně pohybuje a otevírá nebo zavírá průtok kapaliny. Tento systém dokáže kompenzovat průtok kapaliny v celém záběru ramen při zatáčení. U vnějšího okraje ramen je průtok kapaliny zvyšován tak, aby byla dodržena nastavená dávka přípravku na hektar. Tento nový systém byl při předvádění na pozemcích Zemědělského družstva Senice na Hané instalován na taženém postřikovači Horsch Leeb 6 LT.
Postřikovač byl v plné výbavě a měl i řízení nápravy. Natočení kol může obsluha v traktoru ovládat manuálně na ovládacím monitoru nebo na ISOBUS joysticku, který firma Horsch rovněž nabízí. Ovšem celé dny by to nechtěl takto dělat nikdo, proto existuje ještě automatický režim řízení kol na základě údajů od gyroskopu. Postřikovače Horsch Leeb LT mají poměrně krátkou tažnou oj, přesto ale díky řízení kol nápravy nemůže dojít ke kontaktu oje se zadními koly traktoru. A to ani u traktoru JCB Fastrac série 4000, jenž standardně disponuje řízením všech kol. Všechna kola traktoru se natáčejí do rychlosti 15 km/h. A pátá generace traktorů JCB Fastrac 4000 dokáže i za jízdy po vrstevnici ve svahu natočit i kola zadní nápravy tak, aby bylo kompenzováno ujíždění přípojného stroje po svahu a byla zachována přesnost práce na konstantní úrovni.
Tažené postřikovače řady LT mají vždy hydraulicky poháněné čerpadlo. Traktor JCB 4220, který byl s postřikovačem Horsch Leeb 6 LT při předvádění agregován, je na rozdíl od předcházející generace vybaven výkonnějším axiálním hydrogenerátorem. Pro pohon čerpadla postřikovače poskytuje traktor dostatek hydraulického oleje i na volnoběh motoru, jak se mi svěřila obsluha.*