Originálním produktem firmy Kaweco jsou cisterny Double Twin Shift, určené k agregaci s traktory Claas Xerion. Koncept jedné nápravy s čtveřicí kol má řadu předností. Vnější kola mohou být vysunuta a poté jede traktor Xerion i cisterna Kaweco vždy ve své stopě. Tento podvozek umožňuje začínat s aplikací dříve a končit později, než při využití standardní aplikační techniky.
Systém vysouvání nápravy má dvě možnosti – buď má stroj celkovou šířku 3 metry na silnici a 4 metry na poli, anebo 3,3 metry na silnici a 4,3 metry na poli. Cisterna má manévrovatelnost jako jednonápravový stroj, ale pyšní se nosností jako stroj s tandemovou nápravou. Na nápravě jsou použity velké pneumatiky o rozměru 650/85R38, větší než běžný člověk – průměr dosahuje 2,07 m. Oproti malým kolům se dosahuje nižšího valivého odporu, velký objem vzduchu dovoluje pracovat při nižším tlaku huštění a s nízkým opotřebením, každé kolo jede vlastní stopou a při otáčení na souvrati má i vlastní rychlost otáčení.
Podvozek cisterny má integrované hydraulické odpružení. Tím je zajištěno hladké přizpůsobení se povrchu, takže i na nerovném pozemku se cisterna pohybuje plynule s rovnoměrným rozložením zatížení na všechna kola. Systém odpružení dále pomáhá udržovat stabilitu stroje. Zároveň jsou všechna kola podvozku bržděná (hydraulicky anebo pneumaticky).
Své cisterny Double Twin Shift (DTS) vyrábí firma Kaweco v objemech 12, 14 a 16 a 21 krychlových metrů. Připojují se pomocí „labutího krku“ k traktoru Claas Xerion. Závěs K-110 Xerionu Trac a Trac VC má dovolené zatížení 14 t. Je vhodně usazen v prostoru mezi silnými nápravami Rába.