Konkurenční řešení vyžadují, aby výrobci OEM přidali své vlastní výkonové elektronické střídače pro pohon elektrických trakčních motorů, stejně jako logiku trakčního asistenta, a to pomocí další komunikace přes síť ISOBUS. To zvyšuje složitost a náklady.
Řešení traktoru John Deere však ze své podstaty obsahuje požadovanou výkonnou elektroniku a navazuje na strategii nativního řízení hnacího ústrojí. To poskytuje lepší možnosti kontroly práce převodovky. Tato konfigurace také snižuje celkové náklady, zjednodušuje vývoj a usnadňuje ostatním zákazníkům s implementací OEM úspěšně vyvíjet vlastní systémy pro trakci soupravy traktoru a přípojného stroje.
"Jsme hrdí na řešení, které jsme vyvinuli, a na to, jak může být replikováno pro další zákazníky OEM, aby dosáhli podobných výsledků ve svých jedinečných aplikacích," řekl Hoover. "Jedná se o významný krok vpřed ve zvyšování dostupnosti a životaschopnosti řešení elektrifikace pro velká terénní zařízení."
Konfigurace elektromechanické převodovky s dělením výkonu je základním řešením pro mnoho budoucích aplikací, které přijdou. Konfigurace převodovky eAutoPowr umožňuje zcela novou sadu technologií, včetně elektrifikace na palubě, skladování elektrické energie, přesné regulace otáček, prediktivní údržby, automatizace a další. Přinejmenším nastavuje nový průmyslový standard.*