Gennaro Monacelli, globální ředitel analýzy a simulace návrhu společnosti CNH Industrial, poukazuje na to, že prototypy vozidel vytvářejí vysokou uhlíkovou stopu. "Když stavíte prototyp, víte, že je nakonec určen pro skládku," říká. "Je to významná investice a díky virtuálnímu testování nemusíme vždy vyvíjet jednu, protože simulace se stávají realističtějšími a prediktivnějšími."
K výrobě autonomního vozidla je zapotřebí nesčetné množství prvků – včetně kamer a LiDAR (Light Detection and Ranging, metoda dálkového průzkumu, která využívá pulzní laserové světlo k měření vzdáleností) – všechny musí být testovány. Virtuální testování lze použít pro každý prvek procesu návrhu, od posouzení jedné malé součásti traktoru až po funkčnost konečného produktu.
"Na větších farmách budou vozidla brzy schopna vzájemně komunikovat. V budoucnu budeme schopni sdělit zemědělcům optimální čas na sklizeň plodiny a kombajn bude sklízet s plně vzdáleným dohledem, "říká Monacelli.
CNH Industrial nadále investuje do vývoje a implementace špičkových technologií, což vede ke zlepšení spokojenosti a bezpečnosti zákazníků. Použití virtuálního testování nejenže sníží rizika, ale v konečném důsledku poskytne zákazníkovi optimální – a komplexně prověřený – produkt.*