Na podvozcích lze zaměňovat originální nástavby Bergmann - rozmetací, velkoobjemovou pro transport řezanky či také štěpky, nástavbu pro překládání řepy (na tandemovém podvozku) - příp. cisternové nástavby jiných výrobců. Hydraulické odpružení náprav v kombinaci s odpružením oje poskytují pohodlnou jízdu při práci na poli i přejezdech po silnici. Pohodlí za jízdy po silnici, ale i trakční schopnosti traktoru v obtížných podmínkách, lze ještě zvýšit zvednutím přední nápravy, nabízeným na přání. Zrovna tak za příplatek nabízí výrobce i z továrny montovaný systém pro centrální regulaci tlaku vzduchu v pneumatikách a vážicí zařízení. Změřená data váhou mohou být ukládána do paměti a vhodně poslouží při dokumentaci odvedené práce.
Pro velké zemědělské podniky či poskytovatele služeb je vhodný podvozek Variosix. Jeho název je odvozen od označení výměnného systému Vario a trojice náprav se šesti koly. Dovolená celková hmotnost tohoto podvozku dosahuje 34 tun, takže může pracovat s nástavbami velkých rozměrů: po připojení rozmetací nástavby se změní v rozmetadlo, jehož korba má kapacitu podle DIN 23 krychlových metrů. Na jaře či v létě může podvozek jezdit pod sklízecí řezačkou, osazen nástavbou HT 50 s ložným objemem až 49 (s nástavci) krychlových metrů podle DIN. Spolu s cisternovou nástavbou umí podvozek Variosix fungovat jako výkonný stroj pro aplikaci kejdy či digestátu, či pro transport těchto hnojiv od jímek k výkonným aplikačním strojům na pole.