14.10.2022 | 06:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Motor debutuje na poli s novými traktory

Nová řada speciálních traktorů Agricube Pro pro vinice a sady s dieselovým motorem FPT Stage V F28 o výkonu 55 a 75 kW byla ve středu 12. 10. poprvé prezentována veřejnosti v italském Rovigu. Výrobcem traktorů je firma Carraro. Jedná se o první zemědělskou aplikaci motoru, kterou značka FPT Industrial v minulosti již uvedla na trh také pro odvětví stavebních strojů a výroby energie.

 

Partnerství obou společností, které bylo slavnostně oznámeno v roce 2010,  přineslo  mnoho úspěchů. Konkrétně se jedná o více než 25 000 motorů FPT Industrial, vyrobených pro Carraro a přijatými na ne méně než 13 traktorových platformách. Spolupráce je nyní znovu konsolidována přechodem na Stage V a  přijetím řešení F28 pro celou modelovou řadu traktorů Agricube s výkony 72, 92 a 102 koní, respektive pro speciální modely do vinic a sadů  8,5, 9,5 a 10,5.

Tento motor FPT o objemu 2,8  litru poskytuje stejnou úroveň výkonu jako motor o zdvihovém objemu 3,4  litru: 102 koňských sil v otáčkách 2300 ot/min a točivý moment 415 Nm při 1500 ot/min. Tyto jedinečné výhody doplňují  kompaktní rozměry  v  kombinaci s působivou spotřebou paliva. Tak se vysvětluje výběr motoru společností Carraro pro své nové specializované traktory, určené pro provoz mezi řadami  vinic nebo stromů s příslušenstvím s intenzivními nároky na hydraulický výkon.

Motor FPT Stage V F28 je kompletní, všestranné řešení s optimalizovanou produkcí energie v  extrémně kompaktní konstrukci, díky čemuž je ideální pro aplikace, které vyžadují vysoký výkon ve stísněném prostoru, jako jsou malé specializované a užitkové traktory.

Celý  systém  následného zpracování výfukových plynů  (DOC, SCR, DPF) je obsažen v jediném modulu pod kapotou, aby se dále zmenšily rozměry a zajistila dokonalá viditelnost pro řidiče. 600hodinový  interval  výměny oleje znamená snadnější údržbu a nižší provozní náklady. Přitom výrobci motoru není ani cizí udržitelnost. Čtyřválcový motor F28 je navržený tak,  aby byl  multipalivový, může pracovat na naftu a je také vybaven pro zemní plyn a pro hybridní aplikace, což zaručuje optimální výkony v jakémkoli stavu.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down