Motor představuje skutečně pádnou odpověď na stále se zvyšující hlad po výkonu. Nejen svým enormním zdvihovým objemem je Vector V20 koncipovaný pro využití ve sklizňových strojích. Zároveň má poměrně velmi kompaktní rozměry, takže nemá nadměrné požadavky na zástavbový prostor, a vyniká i výhodným poměrem výkonu a hmotnosti.
Zdvihový objem válců je celkem dvacet litrů, a z tohoto objemu dokáže motor vyprodukovat maximální výkon až 670 kW/911 k při 1800 ot/min. Jak se dá očekávat, i točivý moment je značný – jeho maximum činí 4095 Nm při 1500/min.
Základem vysokého stupně účinnosti je řešení, které se osvědčuje u celé rodiny motorů FPT – vysokotlaký systém vstřikování paliva Common Rail, elektronické řízení motoru přes jednotku ECU, absence systému externí recirkulace spalin a jednostupňové přeplňování turbodmychadlem s variabilním úhlem lopatek. Vstřikovací tlak 2200 barů rozpráší palivo na velmi jemné částečky, které snadno shoří, takže je energie, obsažená v palivu, využita efektivně. O úpravu výfukových plynů se stará technologie HI-eSCR.
Zajímavě je řešený systém vstřikování paliva Common Rail. Ten se skládá z centrálního zásobníku, z kterého jsou zásobovány palivem dva zásobníky, každý pro řadu čtyř válců. Tato konstrukce zabezpečuje konstantní tlak paliva v obou railech, aby každý z osmi válců vstřikoval palivo pod stejným tlakem.*