01.03.2023 | 06:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Smělý obchodní plán výrobce pneumatik

Díky rozšíření svého nejstrategičtějšího závodu BKT oznamuje svůj obchodní plán: dosáhnout obratu v roce 2026 dvě miliardy dolarů a celkové roční produkce 600 000 MT.

Zde začíná cesta BKT do budoucnosti. Nebo spíše bychom měli říci, že pokračuje odtud, protože prostřednictvím závodu Bhuj, který byl slavnostně otevřen v roce 2015, byla indická nadnárodní společnost schopna zmapovat své budoucí roky díky jedinečně pěkným příjmům a infrastruktuře v globálním sektoru terénních pneumatik.

A není to vágní projekt, je to naopak dobře navržený a velmi významný plán růstu, který díky vylepšení v Bhuj cílí na roční výrobu pneumatik 600 000 metrických tun (MT) a který předpokládá dosažení obratu dvou miliard dolarů za tři roky.

Víme velmi dobře, jak moc BKT miluje, když zvedá hozenou rukavici. Mění trh směr? BKT najde nejlepší způsob, jak udržet krok. Sráží pandemie globální logistiku na kolena? BKT je připravena dříve než všichni ostatní. Vyžaduje planeta od firem odpovědnost? BKT demonstruje svůj závazek konkrétními projekty, protože takový postoj jednoduše odráží kulturní otisk, z něhož pochází.

Když v roce 2012 sjela z výrobní linky Bhuj první pneumatika, závod se nacházel na ploše 123 hektarů. Pak to byla investice 500 milionů dolarů. Před zahájením prací byla pouštní krajina úplně vyprahlá, nebyla tam voda ani elektřina. Ale po položení mnoha kilometrů potrubí pitné vody a elektrického vedení se lokalita exponenciálně rozrostla: 126 hektarů v roce 2016, 131 v roce 2019, 137 v roce 2021, 258 v roce 2022. Do konce roku 2023 má prognóza dosáhnout celkové rozlohy 323 hektarů, z nichž 283 hektarů již bylo získáno.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down