Výroba začala v závodě v roce 1972, kdy se podnik jmenoval Glamox. Od té doby měla značka řadu názvů, např. Moxy, Moxy Industrial, Brown Engineering, Moxy Trucks, Moxy Engineering a v roce 2008 se název změnil na Doosan, když jihokorejský výrobce koupil továrnu a produkt. V roce 2021 koupila společnost Hyundai Heavy Industries sortiment stavebních strojů Doosan včetně řady ADT a název firmy se změnil na Hyundai Doosan Infracore (HDI).
V závodě Elnesvågen v současné době pracuje 150 zaměstnanců, ale vzhledem k tomu, že se v továrně nyní vyrábějí kloubové sklápěče značek Doosan i Hyundai, očekává se, že dojde k rozšíření počtu pracovníků, aby byl splněn předpokládaný 40% nárůst výroby.
Řada kloubových sklápěčů Doosan zahrnuje dva modely 6x6 – stroje DA30-7 a DA45-7 splňující požadavky Stage V – přičemž DA30-7 má užitečné zatížení 28 tun, zatímco u DA45-7 je to 41 tun. Řada byla rozšířena na veletrhu Bauma 2022 uvedením nové verze kloubového sklápěče DA45-7 s pohonem 4x4, který má konkurovat pevným sklápěčům (RDT) ve třídě 40 tun.*
(Poznámka: Hyundai Doosan Infracore nahrazuje značku DOOSAN na svých stavebních strojích a představuje novou značku s názvem DEVELON)