Svou sílu a vynikající průchodnost terénem v prvním závodě v Milovicích předváděla také vozidla kopřivnické Tatry.
Unikátní konstrukce podvozku nevyžaduje dodatečnou montáž pomocného rámu pro uchycení koreb, montáž jiných nástaveb je jednoduchá bez použití kompenzačních montážních dílů. Nezávislé zavěšení náprav se vzduchovým odpružením umožňuje zvýšit rychlost přepravy a tím i celkovou přepravní kapacitu. Pro jistý a bezpečný pohyb v terénu je vozidlo vybaveno uzávěrkami všech osových i mezinápravového diferenciálu. S připojitelným pohonem přední nápravy lze využívat všech výhod vozidla s pohonem všech kol kdykoliv, kdy to okolní podmínky vyžadují, při jízdě na silnicích či zpevněných komunikacích jízda bez pohonu předních kol umožní zefektivnit provoz vozidla.
U současných vozidel Tatra je vzduchová soustava na podvozku nyní nově řízena pomocí elektronického managementu, který optimalizuje spotřebu vzduchu a provoz kompresoru a přispívá tak ke snížení spotřeby paliva.*