V rámci předvádění techniky pro sklizeň cukrové řepy v průběhu Polního dne Zemědělské společnosti Sloveč se kromě největšího třínápravového samojízdného sklízeče cukrové řepy Ropa Tiger 6S představil také dvounápravový typ. Má označení Panther 2S a pyšní se řadou novinek.
Jak napovídá písmeno „S“ v označení stroje, jedná se o nový model firmy Ropa. A nový není jen svým designem.
Nová je pohonná jednotka - řadový motorVolvoPenta o výkonu 796 k / 585 kW s maximálním točivým momentem 3 650 Nm a zdvihovým objemem 16,12 litru. Tento motor poskytuje dostatečné výkonové rezervy i při práci v nejextrémnějších sklizňových podmínkách. Druhou variantou je motor Volvo Penta s výkonem 768 k.
S novou generací počítačů
Stejně, jako i velký třínápravový Tiger 6S, má i sklízeč řepyPanther 2S integrovaný medailí oceněný systém podvozku s příčnou stabilizací a automatickým vyrovnáním náklonu. Sklízeč je díky tomu, že jsou všechna čtyři kola neustále stejnoměrně ztěžována, šetrný k půdě. A stejně, jako i v Tigeru 6S, tvoří nová generace extrémně výkonných palubních počítačů centrum pro telematiku, prediktivní analýzu, online diagnostiku a asistenční systémy pro poloautonomní sklizeň cukrové řepy.
Ovládání terminálu pomocí interaktivních tlačítek je ještě intuitivnější a odpovídá logice tabletů a chytrých telefonů. Lepší kontrast zvyšuje čitelnost a použitelnost. Další novou možností je vzdálený přístup. V případě potřeby se může servisní technik volitelně přepnout přímo na terminál daného stroje a pomoci obsluze stroje při řešení problémů.
Výkonné čištění
Dvojice čisticích hvězdic zaručuje vysoký čisticí výkon. Bulvy řepy jsou shromažďovány v zásobníku o kapacitě třicet krychlových metrů. O rychlé vyložení se umí postarat nový extra dlouhý a trojnásobně sklopitelný vyprazdňovací dopravník. Nachází se mezi oběma nápravami, přímo za zalomeným kloubem. Jak bylo na Polním dnu i prakticky předvedeno, možné je i rychlé překládání bulev za jízdy. Přeložení plného zásobníku netrvá ani padesát sekund.
Bude-li Ropa Panther 2S pracovat ve svahu, dokáže jej automatické vyrovnávání náklonu pomocí čtyř hydraulických válců a měřicích senzorů naklonit ke svahu a tím udržovat v rovině.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!