14.10.2023 | 06:10
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Bobcat Machine IQ je nyní k dispozici jako předplacená služba

Bobcat, globální značka kompaktních strojů a inovativních řešení pro stavebnictví, oznámila v Evropě spuštění nové předplacené telematické služby Machine IQ. Je navržena tak, aby zákazníkům poskytovala neustálý přístup k důležitým informacím o strojích, a je k dispozici ve dvou balíčcích – Standard a Premium – pro zákazníky i prodejce.

Služba Machine IQ výrobce Bobcat umožňuje zákazníkům vzdáleně kontrolovat stav svých strojů a sledovat informace, které přispívají k jejich lepší údržbě, bezpečnosti i výkonu. Tento jednoduchý a výkonný nástroj umožňuje zákazníkům maximálně využívat stroje Bobcat a zároveň chránit své investice. 

Stejně nezbytné jako pracovní boty

Se systémem Machine IQ zákazníci získají nepřetržitý přístup k důležitým informacím o svých strojích přímo ze svých chytrých telefonů nebo počítačů. Díky těmto informacím mohou zákazníci optimalizovat využití svých strojů a plánovat zakázky pro maximální ziskovost například tím, že omezí dobu nečinnosti na minimum a budou sledovat spotřebu paliva. Oznámení o údržbě usnadňují plánování servisu, což šetří čas a peníze provozovatelů, jelikož jim to umožňuje efektivně plánovat údržbu strojů a spravovat pracoviště během plánovaných odstávek.

Připojení zákazníků k datům jejich strojů nejen zvyšuje produktivitu, ale také snižuje stres. Služba Machine IQ zvyšuje úroveň zabezpečení tím, že uživatelům umožňuje vytyčovat geografické oblasti pro provoz strojů a doby zákazy provozu. Zákazníci tak mají jistotu, že jejich stroj je dobře chráněn, a to díky přizpůsobitelných upozornění, která je například varují, když dojde k neoprávněnému pohybu stroje. 

Prodejci po celém světě hodnotí službu Machine IQ jako „přelomovou událost“

Služba Machine IQ byla s nadšením přijata stovkami prodejců Bobcat po celém světě a nově definuje standardy provozní efektivity a zákaznického servisu. Využitím dat služby Machine IQ mohou prodejci předvídat a připravit se na servisní potřeby ještě předtím, než zákazníci vytočí číslo servisu. Toto proaktivní opatření zvyšuje produktivitu firem a zároveň vytváří více kontaktních příležitostí pro prodejce, což posiluje vztahy se zákazníky.

Více informací v Mechanizaci zemědělství.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down