09.12.2011 | 05:12
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Rychle, efektivně a z jednoho místa

S prodejem zemědělské techniky v podhůří Šumavy začala LIVA Předslavice už v roce 1992. O něco kratší historii mají předslavické podzimní výstavy zemědělské techniky, které se v posledních deseti letech staly pro zemědělskou veřejnost z oblasti jihozápadních a středních Čech velmi populární. Zatím poslední tradiční podzimní prezentační akce se v areálu firmy LIVA Předslavice uskutečnila poslední listopadový pátek.
Takřka v předvečer dvacátého výročí založení pořádající firmy představil ředitel společnosti Libor Jungvirt novou marketingovou strategii „vše rychle a efektivně z jednoho místa“. Ta spočívá na čtveřici nosných pilířů, které nesou názvy LIVA prodej, LIVA servis, LIVA služby a nyní nově i LIVA shop.
Více naleznete v letos posledním čísle týdeníku Zemědělec.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down