Na kvalitu lze nahlížet z několika hledisek. Jednak z pohledu nezávislého hodnocení strojů, které lze dokumentovat testy DLG u řezaček. Testovala se kvalita sklízené kukuřice, řezanka byla hodnocena na základě podílu jednotlivých frakcí. Nejlépe ze všech testovaných vzorků vyšla řezanka od řezačky Krone BiG X 650.
Další známkou kvality jsou ocenění získaná na mezinárodním poli. Na veletrhu Agritechnica v Hannoveru získal lis na válcové balíky Krone Comprima zlatou medaili. Nově vyvinutý systém jištění žacích disků na téže výstavě byl oceněn stříbrnou medailí.
Kde vzniká kvalita? Je to ve výrobním závodě, kde se neustále investuje do moderních technologií výroby. Příkladem je nová lakovna firmy Krone, která byla spuštěna do zkušebního provozu 13. srpna 2007. Oficiálně byla uvedena do plného provozu za účasti ministra spolkové země Dolní Sasko 5. 12. 2007. V současné době jde o největší a nejmodernější zařízení na úpravu povrchu zemědělský strojů a součástí v Evropě.
Celé lakovně předchází mohutné otryskávací zařízení. Šestnáct turbín zajistí základní očistění povrchu před další úpravou. Systém povrchové úpravy spočívá v dalších 14 operacích, kdy opískovaný povrch je odmašťován v několika vanách, následně očištěn vysokotlakým stříkacím zařízením, následuje chemické moření či louhování, fosfátování a pozinkování. Základní barva se nanáší opětovným máčením ve vanách, kde v 16 následných operacích probíhá katoforézní nanášení, sušení a chlazení. Konečná laková úprava spočívá v opětovném ponoření do smáčecích van s povrchovým lakem. Následuje odkapání a průchod sušícími pecemi. Dvanáct operací v závěrečné povrchové úpravě včetně postupného sušení zajistí vysoký lak s velkou pevností.
Nová lakovna splňuje nejpřísnější měřítka z hlediska ochrany životního prostředí. Vodou ředitelné barvy, systém nanášení metodou KTL, uzavřený systém vytápění s přísnou recilkulací TNV, to jsou technologie s minimálním vlivem na životní prostředí.
Klíčové informace
Celý proces prochází 52 pracovními místy.
Technologie je vybavena dvaceti vanami o rozměrech 8,6m x 2,45 m a 2,2 metru.
Nosnost dráhy je do dvou tun.
Denní kapacita nanesené plochy je 12 600 m2.