Prostřednictvím dceřiné společnosti ZETOR DEUTSCHLAND GmbH otevírá ZETOR novou pobočku v centrálním Německu v oblasti Hesenska. Učinil tak další významný krok k posílení pozic na západních trzích Evropy. ZETOR DEUTSCHLAND GmbH se zabývá distribucí, prodejem a servisem produktů značky Zetor v celém regionu DACH zemí. Tato investice přinese zkvalitnění servisních a prodejních služeb u obchodních partnerů a zákazníků.
Nová pobočka se nachází ve Witzenhausenu a je součástí vzdělávacího centra DEULA Witzenhausen. Jde o plnohodnotné prodejní a servisní místo kompletně materiálně i personálně vybavené, a to i pro případné vzdálenější servisní výjezdy.
„Otevření pobočky ve Witzenhausenu vnímáme jako strategický krok pro další rozvoj značky Zetor v německy hovořících zemích. Jejím umístěním v centrální části Německa jsme vytvořili vhodnější podmínky pro technickou podporu naší dealerské sítě především v oblastech západního, severního, středního a částečně východního Německa. Navíc nám nové sídlo umožní rozvinout i prodejní aktivity na pomezí tří spolkových zemí – Hesenska, Durynska a Dolního Saska,“ říká Pavel Jahoda, ředitel společnosti ZETOR DEUTSCHLAND GmbH.
Pozice značky Zetor v DACH zemích (Německo, Rakousko a Švýcarsko) se stabilizuje a značce se aktuálně daří naplňovat v dané oblasti stanovené cíle. V rámci střednědobého plánu (horizont dvou až tří let) usiluje Zetor o upevnění pozice mezi TOP 15 nejprodávanějšími značkami. Jen v letošním roce se podařilo za prvních pět měsíců navýšit prodej o 85 % v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Úspěch byl zaznamenán i ve Švýcarsku, kde se prodeje již v roce 2015 meziročně ztrojnásobily a od stanoveného cíle dělí Zetor jedna příčka. Daří se prodávat i agregace v rámci Zetor System, kdy se meziroční obrat prodejů navýšil o 57 %. Pozornost je nově zaměřena i na Rakousko, kde Zetor buduje zcela novou obchodní síť.*
Celou reportáž naleznete v Zemědělci č. 29.