V rámci návštěvy výrobního závodu měla redakce možnost vidět pracovníky podniku služeb při práci. Aplikační techniku mají postavenou na cisternách Pichon s podvozky tandem i tridem. Při návštěvě redakce podnik služeb u jednoho ze svých zákazníků zrovna prováděl aplikaci fugátu do travního porostu, jenž předtím sloužil jako pastvina.
K jímce s fugátem dorazil traktor New Holland T7.315 Heavy Duty s cisternou Pichon na třínápravovém podvozku. Než souprava zastavila, stačil již šikovný řidič ponořit sací rameno pod hladinu jímky. Poté zapnul zadní vývodový hřídel a aktivoval paměť otáček motoru. Zhruba po pěti minutách byla cisterna naplněna fugátem a po složení ramene odjížděla. Vzápětí ale k jímce přijel druhý traktor New Holland T7.245 AutoCommand, také s cisternou Pichon, ale na tandemovém podvozku.
Třetí cisterna Pichon vyčkávala nasazení na dvoře podniku služeb. Její zelený nátěr se ještě leskl novotou. Jednalo se o novinku, dodanou v plné výbavě. K nasávání kejdy sloužila vrchní plnicí rampa, což je ta nejnákladnější alternativa. Nicméně dovoluje sání i z vysokých nadzemních jímek. Tandemový podvozek měl nucené řízení zadních kol. Nádrž na mazivo poukazovala na systém centrálního mazání cisterny. V horní části cisterny se vedle složené nasávací rampy nacházelo ještě vedení hnojiva do aplikátoru. Jedná se o novinku. Kompresor, poháněný vývodovým hřídele traktoru, tlačí do cisterny vzduch a ten vytlačuje ven hnojivo. To ale neodchází otvorem v zadní části cisterny, ale otvorem ve svislé trubce, ústící do otvoru ve stropní části. Tam je pak hydraulicky poháněný urychlovač, na který navazuje trubka, směřující dozadu k aplikátoru.*