31.05.2018 | 09:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Continental se vrací na trh se zemědělskými pneumatikami

Pneumatiky Continental nejsou v zemědělství nováčkem. Poprvé se projely po poli již ve dvacátých letech minulého století, a ačkoliv jejich působení bylo velmi slibné, na začátku nového tisíciletí se společnost Continental rozhodla soustředit na automobilový průmysl a segment zemědělství prodala společnosti Mitas. V roce 2017 se však vrací a na výstavě Techagro představila nové pneumatiky Tractor 70 a Tractor 85.

Continental Commercial Vehicle Tires je jedním z největších výrobců pneumatik pro nákladní vozidla, autobusy a speciální užitková vozidla na světě a nové pneumatiky Tractor70 a Tractor85 navracejí společnost Continental na trh s radiálními pneumatikami pro zemědělské stroje.

Inovativní technologie N.flex a nové patky

Vzhledem k tomu, že traktory jezdí po komunikacích i v terénu, je pro odolnost pneumatiky zcela zásadním faktorem pružná a odolná kostra. Pro uspokojení této potřeby vyvinul Continental inovativní technologii N.flex, která bude brzy patentována. Kostra nových pneumatik Tractor70 a Tractor85 je vyrobena ze speciálně vyvinutého nylonu a její kordy mají větší počet spirál. Díky tomuto unikátnímu postupu je kostra pneumatiky odolná vůči roztržení, je pružná a elastická. Vysoký počet spirál se postará o to, že se materiál dokáže vrátit do svého původního tvaru. Na rozdíl od běžných koster, které jsou náchylné k praskání a defektům, jsou nové radiální pneumatiky Continental podstatně robustnější a odolnější.
Pevné usazení pneumatik v ráfku je u traktorů mimořádně důležité. Běžné pneumatiky obvykle používají patku s deseti paralelními dráty, které jsou desetkrát ovinuty kolem jádra. Tato konstrukce ovšem ztěžuje montáž, protože díky překrývajícím se kordům je patka velice tuhá a nerovná, kordy končí jakýmsi schodem. Proto Continental u modelů Tractor70 a Tractor85 používá pouze jeden jádrový drát, který se mnohokrát navine na jádro patky podobným způsobem, jako se namotává zahradní hadice. Díky tomuto jedinému drátu v jádru je patka podstatně kompaktnější, a tedy i robustnější a odolnější.  Tato technologie navíc ještě usnadňuje osazování pneumatiky na ráfek.*

 

 

 

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down