Také mezi stříbrnými medailemi, udělovanými v rámci soutěže SIMA Innovation Award, je zastoupený výrobce John Deere. A to se svým systémem s komerčním označením John Deere Support Connecté, který doplňuje služby, poskytované s využitím telematiky JDLink.
Informace o strojích John Deere v nasazení jsou k dispozici rychleji, ale především automaticky interpretovány při permanentním porovnávání s dalšími připojenými stroji, a rovněž i s technickou podporou ze strany dealerů John Deere a technického servisu. Každý jednotlivý stroj přispívá ke zdokonalování společně sdílené databáze. Ta napomáhá předcházet velkým poruchám tak, že s pomocí softwarových algoritmů odhalí objevující se klasické příznaky: tento systém se nazývá Expert Alerts. Informace o diagnostice stroje a potřebných opravách jsou generovány automaticky a dovolují servisnímu pracovníkovi reagovat rychleji a redukovat tak dobu, po kterou je stroj mimo provoz.
Další nástroj s názvem Machine Dashboard dovoluje každému dealerovi monitorovat veškeré připojené vybavení. Tento nástroj využívá systému Expert Alerts k detekci chybových kódů a statusu periodické údržby, takže technici v servisu si mohou lépe naplánovat svoji práci. Toto plánování servisu a údržby napomáhá lépe rozložit práci u jednotlivých středisek a vyhnout se nečekaným výpadkům.
Více informací přinese týdeník Zemědělec.