DLG Marketing Day 2025 nabízí pestrý program s klíčovými přednáškami, praktickými workshopy a příklady správné praxe. Cílem je ukázat účastníkům, jak mohou řešení podporovaná umělou inteligencí učinit vystoupení na veletrzích chytřejšími, efektivnějšími a úspěšnějšími. Od cílení na relevantní cílové skupiny až po poznatky založené na datech a vytváření interaktivních živých zážitků – umělá inteligence otevírá nové příležitosti k udržitelnému zvýšení dosahu a dopadu účasti na veletrzích.
Ústředním bodem DLG Marketing Day 2025 je špičkový přednáškový program s renomovanými řečníky z oblasti obchodu a komunikace. V hlavní přednášce "Umění možností generativní umělé inteligence v marketingu" ukáže Dr. Raimar Kuehn, Customer Engineer pro data a umělou inteligenci ve společnosti Google Germany, jak generativní umělá inteligence mění způsob, jakým společnosti komunikují se svými zákazníky. Na konkrétních praktických příkladech ilustruje, jak Google Cloud podporuje marketingové týmy v efektivní automatizaci hyperpersonalizovaných kampaní – s cílem zlepšit zákaznickou zkušenost a posílit loajalitu v dlouhodobém horizontu.
Kromě toho poskytne Timo Zipf, projektový manažer veletrhu Agritechnica společnosti DLG, v rámci sekce "DLG Insights: Agritechnica 2025 – Touch Smart Efficiency" výhled na nadcházející přední světový veletrh zemědělské techniky. Diskutovat se bude zejména o letošním klíčovém tématu "Touch Smart Efficiency", nových tematických dnech a aktuálních veletržních trendech.
V odpoledních hodinách akce DLG Marketing Day 2025 jsou na programu dva interaktivní workshopy, z nichž každý bude nabízen dvakrát a umožní účastníkům prohloubit své znalosti praktickou formou.
Více informací v Mechanizaci zemědělství.*