Společnost ARBO Klatovy věnuje od samého začátku maximální pozornost kvalitnímu servisu a rychlým dodávkám náhradních dílů. V servisu pracuje více než padesát procent pracovníků, s lidmi ve skladu jsou to dokonce dvě třetiny z celkového počtu padesáti dvou zaměstnanců.
„Kvalitní servis je pro nás alfou omegou,“ zdůrazňuje ředitel a jednatel společnosti Ing. Václav Jarošík. „Ač máme velký rajón, naše časová dostupnost je srovnatelná s konkurencí a daří se nám prodané stroje udržovat v požadované kondici. A zemědělci to oceňují. Nabízíme jim nejen kvalitní záruční a pozáruční servis, ale běžnou praxí je i posezónní a předsezónní servis, na něž si už zemědělci sami rezervují místa. Dnešní stroje nejsou levné, proto se snažíme o zemědělce kompletně postarat, a to i v sobotu či v neděli.“
„Neméně důležitou oblastí jsou různá školení a poradenství,“ pokračuje ředitel. „Technika je dnes natolik složitá, že je téměř nereálné předat zemědělci stroj během jednoho dne. Máme na to specialisty, kteří uvádějí techniku do provozu a opětovně se k zákazníkům vracejí a doškolují je. Není žádnou ostudou, že jedou do zemědělského podniku dvakrát či třikrát a obsluhu zaškolují po etapách. Máme zájem, aby byly námi dodané stroje provozovány tak, jak jsou konstruované, a aby obsluha využila celého potenciálu možností, které jí dnes moderní technika nabízí.“*
Více naleznete v Zemědělci č. 21.