03.04.2023 | 08:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Dvě „červené“ značky se doplňují

Menší podíl v obratu společnosti KLAS – BOHEMIA a. s., zaujímají stroje Väderstad a Kverneland, což jim v žádné případě neubírá na významu. V nabídce firmy si nekonkurují, ale vzájemně se doplňují. Podle ředitele akciové společnosti jde o velice vyspělou techniku, o níž mají zemědělci stále větší zájem.

Velkou popularitu si získávají přesné secí stroje Väderstad Tempo. „Vystavený model TPV 8 / 12 o záběru 6 metrů, který už má svého zákazníka, je velice univerzální stroj, neboť je u něj možné volit různou rozteč řádků,“ vysvětluje na Dnu otevřených dveří ředitel společnosti KLAS BOHEMIA Ing. Václav Kasl. „Lze s ním sít nejen kukuřici, ale i řepku, slunečnici, sóju a další plodiny. Právě písmeno V  značí variabilitu. Letos jsme už uzavřeli tři obchodní smlouvy na tento víceúčelový přesný secí stroj, který může založit během jedné jízdy porost s osmi až dvanácti řádky.“

Červenou barvu měla ve Zruči-Senec i pětice vystavených strojů Kverneland, mezi nimiž dominovaly dva pluhy. „Už dlouho, téměř dva roky, jsme žádný neprodali, ale máme tu vystavený otočný sedmiradličný pluh Kverneland 6300 S, který již má svého majitele,“ pochlubil se Václav Kasl. „Byla doba, kdy pluh byl sprosté slovo, ale tyto stroje se začínají na pole zase vracet. Podle mě jejich éra ještě neskončila, obzvlášť když se začíná omezovat kde co, především pesticidy. Pro tento model jsou příznačné robustní konstrukce, jednoduchá změna záběru během jízdy a nízké provozní náklady.“*

Celý článek naleznete v Zemědělci č. 14.

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2025 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down
Přehled ochrany osobních údajů

Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.