27.03.2024 | 06:03
Autor:
Kategorie:
Štítky:

FPT Industrial dosáhl nového rekordu – vyrobil motor s pořadovým číslem 200 000

FPT Industrial, značka skupiny Iveco Group, která se věnuje návrhu, výrobě a prodeji pohonných jednotek s nízkým dopadem na životní prostředí, dosáhla ve svém závodě ve městě Cordoba v Argentině dalšího významného milníku: vyrobila motor číslo 200 000. Stalo se tak necelé dva roky poté, co v září 2022 oznámila dosažení milníku sto padesáti tisíc motorů.

Závod v Cordobě, který byl založen v roce 2012, se věnuje výrobě pohonných jednotek pro silniční a terénní vozidla, zemědělské a stavební stroje a generátory. Na dvou montážních linkách se vyrábí středně velká řada moderních motorů NEF společně s modely Cursor 9, 10, 11 a 13, což jsou verze těžkých motorů. Jubilejní číslo motoru 200 000 připadlo na největší motor z řady Cursor, výkonný Cursor 13 Euro VI. Smontovaný motor po ukončení všech testů zamířil k zákazníkovi do Brazílie.

Velký podíl exportu

Ve skutečnosti je závod FPT Industrial v Cordobě nejen důležitým výrobním centrem v zemi, ale také se osvědčuje jako vývozce: v případě přeplňovaných šestiválcových řadových motorů Cursor jsou vyrobené motory ze sta procent dodávány do Brazílie.

Významný úspěch

"Dvě stě tisíc motorů je významný úspěch, na kterém se podílejí všichni, kdo jsou součástí společnosti FPT Industrial. Nepochybně by to nebylo možné bez závazku každého člena týmu, který každý den přispívá svou prací a znalostmi k růstu a rozvoji společnosti," řekl Marco Rangel, viceprezident FPT Industrial pro Latinskou Ameriku.

A dodal: "Samozřejmě, strategická partnerství, která pohánějí inovace a udržitelnost našich produktů, jsou také zásadní; jejich prostřednictvím jsme aktivní v každém klíčovém průmyslovém odvětví."

Splňuje Euro VI bez EGR

Motor Cursor 13, jenž dosáhl tohoto historického milníku, je vybavený elektronicky řízeným vysokotlakým vstřikováním Common Rail, které pracuje s tlakem 2 200 barů. Aby bylo ve spalovacím prostoru vždy dostatek kyslíku, o to se stará elektronicky řízené turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek.  O úpravu spalin se stará výrobcem FPT Industrial patentovaný systém HI-eSCR, který dovoluje kompletně splňovat emisní limity normy Euro VI i bez použití EGR recirkulace.

Jubilejní motor FPT Industrial Cursor 13 Common Rail e-VGT je nově kalibrován pro brazilský trh. Nabízí větší agilitu a vysokou spolehlivost při přepravě nákladu. Kromě toho zavádí novou čtyřstupňovou strategii využívání motorové brzdy, která poskytuje větší bezpečnost při brzdění a maximální brzdicí výkon 610 koní ve čtvrtém stupni, s navýšením 150 koní oproti vozidlům s motory Euro V.

Více informací v Mechanizaci zemědělství.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down