Řidič na něm nalezne nejdůležitější k provozu potřebné údaje, jako je zvolený směr jízdy, zvolený rychlostní stupeň, či v klidu stroje předvolený rychlostní stupeň pro jízdu dopředu i dozadu, otáčky motoru, pojezdovou rychlost, stav paliva, teplotu chladicí kapaliny, status neutralizační kapaliny AdBlue, případnou aktivaci uzávěrky diferenciálu, pohonu všech kol, vývodových hřídelů a další.
Dveře do kabiny mají plné prosklení a dovolují nerušený výhled. Na přání mohou být vybaveny stěračem.
Úplně nový je také design joysticku Multicontroller, který nyní poskytuje možnosti ovládat traktor či také přípojné stroje ještě pohodlněji a přehledněji. Na prostorné madlo si lze prakticky položit ruku tak, aby nedocházelo již k žádným bolestem zápěstí. Z hlavice páky je možné ovládat dva vnější hydraulické okruhy, namísto jen jednoho v minulosti. Ke čtyřem programovatelným multifunkčním tlačítkům si obsluha může uložit jakékoli funkce traktoru, ale i například přijímání telefonních hovorů či ovládání klimatizace. Pokud je možné ovládat přípojný stroj prostřednictvím ISOBUS, lze jej ovládat rovněž na novém Multicontrolleru, a to pomocí jedenácti ISOBUS tlačítek.