02.04.2023 | 06:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Já jsem spokojenost zákazníka

Koupí traktoru či jiného stroje vkládají zemědělci důvěru v konkrétního výrobce techniky. Důvěru ve svou oblíbenou značku, její servis i odborné poradenství. Ale může vzniknout navázáním určitého vztahu mezi obchodníkem a jeho zákazníky ještě například možnost ovlivnit stávající výrobu či posouvat tento vztah dále? Zkušenosti výrobce John Deere ukazují, že to možné je.

Co člověk, to názor, to jiné preference. Aby John Deere získal informace o dojmech uživatelů zakoupených strojů z celého světa, má vyvinutý projekt s názvem „Já jsem spokojenost zákazníka“.

Funguje tak, že po předání stroje jsou zákazníkovi v různých časových intervalech poštou odesílány dva dotazníky. Jejich vyplnění je čistě dobrovolné, nicméně i pro uživatele stroje představují dotazníky určitý přínos – především může svými názory urychlit inovace u konkrétních strojů. Uživatel stroje John Deere se může svěřit i s případnými provozními problémy či tehdy, pokud má nějaký nevyřešený servisní problém. Popsat jej může v českém jazyce. Vyřešení svých problémů tím urychlí.

Uživatel stroje v nich mimo jiné určí svou míru spokojenosti s fungováním stroje. Podle toho si pak John Deere stanovuje vlastní hodnocení. Vyplnění celého dotazníku zabere nejvýše pět minut.

Více informací v Mechanizaci zemědělství.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down