Co člověk, to názor, to jiné preference. Aby John Deere získal informace o dojmech uživatelů zakoupených strojů z celého světa, má vyvinutý projekt s názvem „Já jsem spokojenost zákazníka“.
Funguje tak, že po předání stroje jsou zákazníkovi v různých časových intervalech poštou odesílány dva dotazníky. Jejich vyplnění je čistě dobrovolné, nicméně i pro uživatele stroje představují dotazníky určitý přínos – především může svými názory urychlit inovace u konkrétních strojů. Uživatel stroje John Deere se může svěřit i s případnými provozními problémy či tehdy, pokud má nějaký nevyřešený servisní problém. Popsat jej může v českém jazyce. Vyřešení svých problémů tím urychlí.
Uživatel stroje v nich mimo jiné určí svou míru spokojenosti s fungováním stroje. Podle toho si pak John Deere stanovuje vlastní hodnocení. Vyplnění celého dotazníku zabere nejvýše pět minut.
Více informací v Mechanizaci zemědělství.*