25.04.2014 | 12:04
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Jdou vlastní cestou

Firma Agroservis Sedláček (AGS) má významné postavení na trhu s použitou sklizňovou technikou Claas. Ač se jedná o menší rodinnou firmu, ročně prodá 50 až 60 zánovních strojů, jejichž původ je především v sousedním Německu, a stejné množství jich od domácích uživatelů vykoupí. Tyto vykoupené stroje pak putují většinou směrem na východní trhy.

Každý použitý stroj má známou historii a ještě v Německu provedenou předprodejní prohlídku. Z ní pak vychází aktuální cena. Po dovozu do ČR neputuje stroj přímo ke svým zákazníkům, ale nejprve u firmy AGS projde důkladnou repasí.
U firmy Agroservis Sedláček jdou vlastní cestou a vpravdě odlišnou od toho, co nabízí konkurence. V současné době jsou servisy stále více skoupé na informace, které by poskytly svým zákazníkům, a jejich cílem je to, aby si uživatelé své stroje neopravovali, ale jezdili se závadami k nim. U firmy AGS je tomu přesně naopak. Ojetý stroj je dovezen na servisní středisko a než se započne s repasí opotřebených dílů, přijede budoucí obsluha sklízecí mlátičky či řezačky a týden se oprav účastní. Po výměně vadných dílů či těch, které jsou se svojí životností na konci, přichází ke slovu zaškolení obsluhy, při němž běží mláticí ústrojí a ostatní mechanismy sice naprázdno, ale několik hodin je v činnosti, čímž se zároveň ověří, zda nebylo při opravě něco provedeno chybně. Na závěr již následuje jen přelakování odřených částí a vizuální efekt (například tříleté sklízecí mlátičky, jaká byla vystavena na Techagru) je takový, že je při prvním pohledu k nerozeznání od stroje nového.
Pro budoucího uživatele má postup firmy Agroservis Sedláček několik výhod. Jednak má možnost vidět celý stroj v rozebraném stavu, a tudíž ví, že neskrývá utajenou závadu, a jednak se naučí základní servisní úkony, k nimž by se jinak ze své pozice uživatele jen obtížně dostal. V praxi pak zná lépe činnost svého stroje, jeho slabá místa a řadu věcí si dokáže opravit sám. A když nelze provést ani opravu „po telefonu“ za asistence servisního technika a výjezd servisu je nezbytný, může obsluha před příjezdem technika demontovat potřebné části stoje a urychlit tak následnou práci servisu. Ve žních kdy se bojuje o každou hodinu, to není zanedbatelné.
Pro firmu Agroservis Sedláček z výše uvedeného přístupu plyne jen jedna, leč nemalá výhoda, a to spokojení zákazníci. Ti si pořídí zánovní stroj v dobrém technickém stavu, který se blíží stavu zcela nové sklízecí mlátičky či řezačky. A přitom uspoří nějaký ten milion na pořizovací ceně.
Pro zvýšení provozní spolehlivosti pořádá firma AGS bezplatné posezónní prohlídky na nichž jsou diagnostikovány součástky, jejichž životnost je již omezená a potřebovaly by vyměnit. Uživatel dostane seznam a je pak na něm, co se rozhodne vyměnit a zda si to provede sám, či dá důvěr servisním technikům z firmy AGS.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down