18.05.2023 | 12:05
Autor:
Kategorie:
Štítky:

Jubilejní dny v jubilejním roce

Na konci dubna uspořádala společnost AGRICO, s. r. o., z Týniště nad Orlicí již 20. tradiční prodejní a výstavní dny, navíc v roce, kdy si připomíná třicet let od svého založení. A jubilejní dny se od těch předešlých výrazně lišily. Především velkou výstavou strojů, kterou mnozí přirovnávali k veletrhu Techagro: vystaveno bylo více než 80 zemědělských či lesnických strojů a na 60 výrobků pro komunální a zahradní sektor, které si během dvou dnů prohlédlo více než 800 návštěvníků.

Oba dva dny měly i výrazně slavnostnější charakter. O dobrou náladu se starala živá hudba a tradičně dobré občerstvení. Každý návštěvník u vstupu na výstavu obdržel plechovku piva Hektor z potštejnského pivovaru Clock se speciálním potiskem k 30. výročí firmy AGRICO. Na velkoplošnou obrazovku se každou chvíli přenášely živé vstupy týkající se zajímavostí a novinek vystavené techniky, třeba nového traktoru Valtra Q, a v mezičase se promítaly zajímavá videa jednotlivých firem, s nimiž AGRICO spolupracuje. Od všudypřítomných obchodních zástupců pak mohli zájemci získat vyčerpávající informace o všech vystavených strojích. A nechyběl ani dětský koutek.

Z malé privátní firmy, která začala podnikat na jaře roku 1993 prakticky od nuly v pronajatých prostorech, se postupem času stala významná obchodní společnost v Královehradeckém a Pardubickém regionu. „Na zdejší trh jsme za třicet let dodali téměř 900 traktorů a tisíce dalších strojů, které dodnes slouží k plné spokojenosti zákazníkům. A v obratu bez DPH jsme dosáhli hranice 4,5 miliardy korun, přestože neprodáváme velké drahé stroje, jako jsou mlátičky či samojízdné řezačky,“ pochlubil se Ing. Josef Falta, jednatel a majitel společnosti AGRICO. „Dnes máme 33 zaměstnanců, tři prodejní střediska, více než 2700 partnerů v zemědělské praxi a další tisícovku zákazníků v oblasti komunální a zahradní techniky. A jejich počet rok od roku roste. Prodáváme techniku farmářům a menším či středně velkým zemědělským podnikům, i když máme zákazníky i mezi velikými společnostmi. Nemáme tendence naši regionální působnost rozšiřovat, prvořadé je pro nás dělat naši práci dobře, aby byli zákazníci stoprocentně spokojeni.“

Celou reportáž naleznete v Zemědělci č. 21.*

Napsat komentář

Napsat komentář

deník / newsletter

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.
Copyright © 2024 Profi Press s.r.o.
crossmenuchevron-down