Právě tam se totiž již v osmdesátých letech minulého století úspěšně rozšířila dvouspojková technologie. Následně dvouspojkové převodovky našly uplatnění i v komfortních osobních automobilech pro běžné zákazníky. Ti dostanou za příplatek vozidlo bez řadicí páky, řazení zajišťuje „automat“. Zrovna tak by ale bylo možné využít dvouspojkové převodovky u kolového traktoru, protože rychlé přeřazení bez ztráty tahového výkonu je přesně „to pravé ořechové“. O usnadnění ovládání pro obsluhu ani nemluvě.
Inženýři New Holland tedy na základě dvouspojkové technologie vyvinuli převodovku s názvem Dynamic Command. Ta vhodným způsobem spojuje vysokou účinnost pro hospodárný provoz na poli i v dopravě s komfortním ovládáním. A to zvláště poté, co se do převodovky podařilo zaintegrovat řadu inteligentních funkcí.
Řadit osm rychlostních stupňů při zatížení, aniž by bylo nutné měnit skupinu převodů, to řidiči dovoluje převodovka 24 x 24 Dynamic Command. Rozdělení do tří skupin koresponduje s hlavními pracemi, prováděnými s traktorem. Skupiny se přitom vzájemně bohatě překrývají. Systém New Holland Ground Speed Management II se stará o řízení motoru a převodovky pro hospodárný provoz při požadovaném výkonu. Jak v dopravě, tak i pro polní práce si obsluha může zvolit režimy automatického řazení. Dynamic Command je k dispozici pro traktory modelových řad T5 a T6.*