Na nejmodernější úrovni u nových traktorů Fendt 200 Vario jsou jejich pohonné jednotky. Tříválcové motory AGCO Power se zdvihovým objemem 3,3 l splňují limity emisní normy Stupeň V. Jsou vybavené dieselovým oxidačním katalyzátorem DOC, filtrem pevných částic DPF a systémem externí selektivní katalytické redukce SCR. Motory se ale obejdou bez systému externí recirkulace výfukových plynů.
Chladicí systém disponuje ventilátorem Visctronic s elektronickým řízením, jehož výkon je automaticky adaptován potřebě chlazení. Tím se také snižuje spotřeba paliva i hlučnost motoru.
Na nové kabině je nápadné, že je oproti předchozí variantě zvýšená. Tím je především řidičům o větší výšce poskytováno více prostoru pro hlavu. Kabina zároveň zůstává prostorná a přehledná. Komfortní a intuitivní ovládání traktoru dovoluje nová ovládací konzola s multifunkčním joystickem.
Ovládací filozofie FendtONE zahrnuje nový ovládací prvek po pravé straně řidiče s multifunkčním joystickem, křížovým ovladačem a ovládacím terminálem s obrazovkou o úhlopříčce dvanácti palců, nabízeným na přání. Úplnou novinkou je digitální přístrojová deska o úhlopříčce deseti palců, umístěná pod volantem. Tato přístrojová deska zobrazuje mimo jiné pojezdovou rychlost, otáčky motoru či stav provozních kapalin.*
Více informací v měsíčníku Mechanizaci zemědělství.