Velký stánek s celou řadou novinek měla na mezinárodním veletrhu Agritechnica 2023 firma Kotte. Vystavovala přívozní i aplikační cisterny, aplikátory i moderní systémy z oblasti precizního zemědělství. Že tento výrobce dokáže vyrobit aplikační cisternu s plnou výbavou pro nejnáročnější zákazníky, bylo patrné na cisterně VT 20.800 PowerBoost 10.000.
Na podvozku s tandemovou nápravou byla usazena nádrž o objemu 20 000 litrů. Cisterna ze 6 milimetrů silné oceli byla na vnější straně opatřena tmavě černým lakováním, uvnitř pak vrstvou epoxidu. Pro pohodlnější jízdu měla oj hydraulické odpružení. Hydraulické přepínání měl také kompresor Jurop PN 155R se speciálním vzduchovým filtrem a externím ovládáním. Pro pohodlné nasávání kejdy či digestátu nejen od přívozních souprav, ale také z jímek, sloužilo velké sací rameno Profi XL. Ovládání ramene usnadňuje pomocník pro plnění a systém inteligentního uložení do parkovací polohy.
Robustní HD závěs
V zadní části měla cisterna Kotte závěs v provedení HD s mechanickými stabilizátory. V závěsu byl agregován hadicový aplikátor s botkami Vogelsang SwingMax5 s pracovním záběrem 24 m. Systém vypínání sekcí zabraňoval přehnojování v klínech a na souvratích a nechybělo ani vypínání aplikace v kolejových řádcích.
Podvozek, šetrný k půdě
Také podvozek Agroturn od výrobce BPW byl připraven pro profesionální nasazení. Nechybělo pneumatické odpružení ani široké nízkotlaké pneumatiky VF standardu Vredestein Flotation Optimall VF 800/60R32. Šetrné působení na půdu, případně na porosty, pak podporovalo také nucené řízení nové generace. Řízení ESS 2.0 (Electronic Steering System) je vybaveno také senzorem zrychlení a nevyžaduje připojování přídavných táhel k traktoru. Systém pro centrální regulaci tlaku vzduchu z kabiny V 4000 od výrobce PTG dovoluje změnit nahuštění pneumatik z kabiny traktoru. Cisterna se ovládá pomocí ISOBUS na terminálu T84+.
Cisterna s hnanou nápravou
Zajímavou výbavu měla také menší cisterna PE 17.300. Její nádrž s objemem 17 300 l dokázala pojmout ca. 16 700 litrů kejdy. Palubní hydraulický systém sloužil k pohonu jak čerpadla, tak hnané nápravy ADR, která neměla žádné odpružení. Pohon nápravy dokázal pracovat s výkonem až 100 kW, tj. 136 k. S dvoukomorovým čerpadlem Vogelsang VX 186-368Q je cisterna naplněna za necelé dvě minuty. A nechyběla ani příprava pro instalaci NIR senzoru.
Jak vypadá instalace NIR senzoru na cisterně Kotte, mohli vidět zemědělci na zmenšeném modelu tohoto stroje. Prostřednictvím služby agrirouter je možné přenášet data z cisterny do počítače či tabletu a obráceně. To platí i o předpisových mapách.
Tento web používá soubory cookie, abychom vám mohli poskytnout tu nejlepší možnou uživatelskou zkušenost. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání vás, když se vrátíte na naši webovou stránku, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webu jsou pro vás nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutné soubory cookies
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Analytické soubory cookie
Tyto soubory cookie nám umožňují počítat návštěvy a provoz, abychom měli přehled o tom, které stránky jsou nejoblíbenější a jak se na našem webu návštěvníci pohybují. Veškeré informace, které tyto soubory cookie shromažďují, jsou agregované, a tedy anonymní.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!