Společnost Moreau Agri nabízí na českém a slovenském trhu zemědělské stroje se zaměřením na manipulaci, dopravu, dále traktory, stroje na setí a ochranu rostlin, zpracování půdy a krmné vozy. Na dodávané stroje poskytuje záruku přímo u výrobce. Navíc garantuje plnohodnotný servis a prodej originálních náhradních dílů, jejichž sklad plánuje v nejbližší době rozšířit.
Vše pod jednou střechou
„Ruku v ruce s růstem firmy se snažíme posunovat i logistiku a vybavení servisu a skladu na vyšší úroveň. Do budoucna očekáváme další růst společnosti Moreau Agri, takže již ve druhé polovině roku 2014 plánujeme zvětšení centrálního skladu náhradních dílů na 2000 metrů čterečních,“ řekl Petr Facalka s tím, že by nový sklad měl být třikrát větší než sklad dosavadní a jeho součástí bude i školicí centrum a showroom pro zákazníky. Nová logistika usnadní a zrychlí chod celého skladového hospodářství. Hlavním cílem je mít vše pod jednou střechou tak, aby pracovníci nemuseli zbytečně přebíhat z budovy do skladu za nepříznivého počasí a náhradní díly bylo možné naskladnit přímo v nové moderní hale.
„Ve skladovém hospodářství postupně přecházíme na systém evidence pomocí čárových kódů, od kterého si slibujeme zrychlení a zjednodušení práce ve skladu,“ vysvětlil. Množství zaměstnanců zůstane stejné, ale ulehčí se práce, která by měla být podle vedoucího skladu díky nové technologii naskladňování jednodušší. Eliminují se prostoje spojené s projížděním a časem stráveným přípravou na naskladnění a vyskladnění. Zaměstnanců je v centrálním skladu deset, z toho tři skladníci a dvě fakturantky, pět referentů skladu řeší objednávky náhradních dílů ze zahraničí.
Zákazníkům vychází vstříc
„Zákazník je pro nás velmi důležitý, snažíme se mu vyjít vstříc. V případě, že zákazník nabízí služby mimo dosah svého prodejce a stroj se porouchá, má možnost využít nejbližší servisní středisko. Zásadou je, že servisní technik musí být zákazníkovi nablízku, aby byl schopen operativního a rychlého zásahu přímo na místě poruchy, ať už jde o pole, stáj nebo silážní jámu. V případě, že stroj nelze zprovoznit okamžitě, nabídneme k zapůjčení náhradní stroj, aby nevznikaly prostoje,“ uvedl vedoucí servisu.
Zákazníkům vychází v Moreau Agri maximálně vstříc i tím, že po předání nového stroje obeznámí a proškolí servisní technik obsluhu stroje, podepíše s ní předávací protokol. Standardem je rovněž návod v češtině, kde jsou uvedeny základní informace o údržbě a obsluze stroje. Jako firma, která zastupuje zahraniční společnosti na českém a slovenském trhu, musíme dodržovat kvality evropského měřítka a vyhovět požadavkům, které na nás mají i výrobci strojů, jež zastupujeme,“ zdůraznil vedoucí skladu náhradních dílů společnosti MOREAU AGRI, spol. s r. o. v Huštěnovicích Petr Facalka.*
Více informací naleznete v týdeníku Zemědělec.