Tento rok to bude již 25 let, kdy společnost STROM PRAHA nabízí na trhu České republiky špičkovou zemědělskou techniku i služby. Spokojený zemědělec je, byl a bude pro firmu vždy nejdůležitější, a proto věnuje hodně úsilí nabídce prvotřídního servisu.
Ten následně ověřují nezávislé společnosti, které potvrzují, že hodnocení spokojenosti je každý měsíc velmi vysoké. O konkrétních výsledcích těchto průzkumů budeme informovat v některém z podzimních článků.
Aby byla zaručena nejvyšší úroveň servisních služeb, procházejí servisní technici firmy STROM PRAHA pravidelnými školeními na John Deere University. Když k tomu připočtete zkušenosti z terénu, nejmodernější diagnostické vybavení včetně plně vybavených servisních vozidel, dobře zásobené sklady a vlastní expresní dodávky náhradních dílů, těžko najdete lepší zázemí.
Kromě běžného servisu nabízí STROM PRAHA také předsezónní i posezónní prohlídky a průběžnou diagnostiku strojů John Deere přes JDLink. Tyto moderní systémy nacházejí stále více zájemců a představují skutečně zcela novou úroveň služeb, například využití vzdáleného přístupu.
Zkušenost z praxe
Sázka na jeleny
I na Pardubicku má technika John Deere bohaté zastoupení. Jedním z příznivců těchto strojů je i František Kopecký, jenž na Pardubicku poskytuje zemědělské služby a který si v tomto roce koupil nový postřikovač a jeho práci i servis k němu hodnotí velmi příznivě. „Devět let jsme měli samojízdný postřikovač John Deere 4730 v pronájmu a nikdy s ním nic nebylo, a to jsme s ním udělali přes 100 000 hektarů. Je to zlatý postřikovač. Právě proto jsme se rozhodli pro nový typ R4030. K němu jsme si pořídili i výměnnou nástavbu, rozmetadlo na prášek, takže ho můžeme použít i během zimy pro granulové hnojivo. Důležitým faktorem je pro mě i kvalita služeb prodejce. Kluci ze střediska STROM PRAHA – Nový Dvůr, vědí o všem, co potřebuji, a vždy pomohou. I na kvalitní servisní podporu se mohu vždy spolehnout. Když něco potřebuji, mám to druhý den,“ pochvaluje si František Kopecký.
David Pokorný
STROM PRAHA
Foto: „I na kvalitní servisní podporu se mohu vždy spolehnout. Když něco potřebuji, mám to druhý den“ říká František Kopecký